Skupinové lekce

TRX

TRX (Training Resistance Exercise) cvičení probíhá pomocí nastavitelných popruhů tzv. závěsný systém. Ke cvičení využíváte pouze váhu vlastního těla. Při provádění každého cviku je maximálně aktivováno stabilizační svalstvo a jsou zachovány všechna pravidla funkčního tréninku.

TRX cvičení celkově zlepšuje fyzickou kondici, posiluje CORE – střed těla, tvaruje postavu.  Není omezeno věkem ani kondicí, dá se využít i jako skvělý doplněk fitness nejen pro ženy v kombinaci s aerobním cardio tréninkem. 

Pilates
 

Je unikátní metoda cvičení, která současně posiluje a protahuje svaly celého těla. Je to jedna z nejzdravějších sportovních aktivit, která je doporučována i jako rehabilitační cvičení je účinné cvičení pro zlepšení celkové úrovně fitness (aktivuje hluboký stabilizační svalový systém vytváří harmonii těla i mysli koordinuje dýchání s pohyby těla zlepšuje flexibilitu, rovnováhu a koordinaci pohybů zvyšuje svalovou sílu a vytrvalost zpevňuje a zároveň protahuje tělo, redukuje chronickou únavu a odstraňuje stres.

* pouze individuální lekce s trenérkou Simonou Dřímalkovou

Další tréninky:

  • Kruhový trénink pro ženy

  • HIIT + BodyPump

  • Work In

více informací na jiri@ostrytrenink.cz a nebo na tel. +420 734 769 557 (Jiří Ostrý)

Rozvrh

Fitcentrum Na tribuně


Na Střelnici 1212/39
(severní tribuna fotb. stadionu)
779 00 Olomouc

Otevírací doba
 


Pondělí – pátek:  6:00 – 21:00
Sobota: 9:00 – 15:00
Neděle: 13:00 – 20:00

Kontakty


Telefon na recepci
+420 725 751 547

Žádosti o přerušení permanentek a další dotazy (ceník, osobní tréninky...)
info@natribune.cz

Dotazy na skupinové lekce
jiri@ostrytrenink.cz

Manažer - Kateřina Kubalíková
info@natribune.cz

Facebook



©  Fitcentrum Na tribuně 2011 - | Zásady ochrany osobních údajů (GDPR)admin