Skupinové lekce

TABATA

Jedná se o kardiovaskulární trénink, při kterém se zlepšuje výkonnost a dochází efektivně ke snížení množství tělesného tuku. Tabata je vysoce intenzivní cvičení, které zlepšuje jak aerobní, tak anaerobní kapacitu a dochází k zapojení velkého množství svalových skupin.

TRX

TRX (Training Resistance Exercise) cvičení probíhá pomocí nastavitelných popruhů tzv. závěsný systém. Ke cvičení využíváte pouze váhu vlastního těla. Při provádění každého cviku je maximálně aktivováno stabilizační svalstvo a jsou zachovány všechna pravidla funkčního tréninku.

TRX cvičení celkově zlepšuje fyzickou kondici, posiluje CORE – střed těla, tvaruje postavu.  Není omezeno věkem ani kondicí, dá se využít i jako skvělý doplněk fitness nejen pro ženy v kombinaci s aerobním cardio tréninkem. 

BODY WORKOUT

Variabilní tréninková metoda charakteristická postupným zapojováním vybraných svalových skupin s využitím různých druhů pomůcek: trx, bosu, švihadla, lana, stepy, činky, gymbaly…

Zaměříme se na vyšší počet opakování, který nám dopomůže k tréninkovému efektu ve svalech i v kardiovaskulárním systému – tzn. spálíme přebytečné kalorie, vytvarujeme a posílíme tělo.

PILATES

Je unikátní metoda cvičení, která současně posiluje a protahuje svaly celého těla. Je to jedna z nejzdravějších sportovních aktivit, která je doporučována i jako rehabilitační cvičení je účinné cvičení pro zlepšení celkové úrovně fitness (aktivuje hluboký stabilizační svalový systém vytváří harmonii těla i mysli koordinuje dýchání s pohyby těla zlepšuje flexibilitu, rovnováhu a koordinaci pohybů zvyšuje svalovou sílu a vytrvalost zpevňuje a zároveň protahuje tělo, redukuje chronickou únavu a odstraňuje stres.

BOX

Tradiční sportovní disciplína, která vznikla již v 18. Století ve Velké Británii. V rámci pravidelného trénování dochází ke:

  • zlepšení fyzické zdatnosti
  • zvýšení rychlosti, síly a vytrvalosti
  • zlepšení obratnosti
  • jedná se také o trénink lidské psychiky
  • člověk získá i bojové dovednosti
  • lze jej pojmout i jen  tak rekreačně a volně si zatrénovat

MAMINKY S DĚTMI

  • pravidelné tréninky pro maminky
  • zaměření na tělesné partie, které maminky často trápí
  • lekce je „baby friendly“ tzn. že děti nejsou překážkou
  • pro děti je připravený dětský koutek přímo v sále nebo se mohou zapojit do cvičení s maminkou
  • maminky má celou lekci přehled co dělá dítě

CARDIO AEROBIC

Hodina plná aerobiku, kde bude naším cílem zlepšit fyzickou zdatnost, zpevnit celé tělo a k tomu si užijeme spoustu zábavy. Na konci hodiny nás bude vždy čekat příjemné a klidné protažení. Vždy nás bude čekat nová, rozdílná choreografie. 
Skupinove Lekce Titulni

Fitcentrum Na Tribuně

Na Střelnici 1212/39
(severní tribuna fotb. stadionu)
779 00 Olomouc
+420 585 203 930
pastyrikova@natribune.cz

Provozovatelem je společnost:
partner4fitnessport s.r.o.
IČ: 293 21 115

Provozní doba

Pondělí - Pátek 6.00 - 22.00
Sobota 10.00 - 16.00
Neděle 14.00 - 21.00

Facebook